PROFESJONALNA STRONA BIZNESU

Wizualizacja projektów

Profil-Bud

Lider sprzedaży stolarki okienno-drzwiowej na lokalnym rynku z prężnie rozwijającym się planem ekspansji na teren całej Polski.

www.profil-bud.com.pl

Dziękujemy za zaufanie!


 

OPA Mebel

Producent najwyższej jakości mebli kuchennych i szaf wnękowych.

www.opamebel.pl

Dziękujemy za zaufanie!


 

Automobilklub Małopolski

Klub z tradycją sięgającą 1970 roku, o którego sile stanowią ludzie z pasją do motoryzacji.

www.AutoMalop.pl

Dziękujemy za zaufanie!


 

Dobra strona internetowa to:

Oszczędność czasu pracowników

Prawidłowo zrobiona strona internetowa ma bardzo istotny cel, przedstawienie pełnej oferty przyszłemu Klientowi w taki sposób, aby ten, siedząc w domu, przy kawie, był w stanie otrzymać maksymalnie dużo niezbędnych informacji pozwalających podjąć decyzję o współpracy już na etapie oglądania strony internetowej firmy.

Zamieszczenie na stronie internetowej wzorników materiałów, palety kolorów czy faktur tkanin to realnie zaoszczędzony czas pracowników firmy. Właściwe zaprojektowanie strony, zakładek i odnośników pozwolą Klientowi poznać szczegółową ofertę firmy i zdecydować o skorzystaniu z jej usług czy zakupie produktów jeszcze zanim odwiedzi siedzibę czy sklep.

Wizytówka firmy

Dobrze zaprojektowana i wykonana strona internetowa firmy to najskuteczniejsza wizytówka. Jeśli zawrzemy na niej pełne dane dotyczące działalności firmy, krótką historię i misję, pokażemy Klientowi, że traktujemy go bardzo poważnie. Zaufanie ze strony Klienta z pewnością będzie początkiem świetnej współpracy. 

Pełne dane adresowe, mail, aktualny telefon, nr konta czy link odsyłający do nawigacji jest sporym uproszczeniem w kontakcie i szybkim dotarciu do odpowiedniego działu czy siedziby firmy.

Miejsce na pozytywne opinie

Pozytywne opinie o firmie są dziś najcenniejszym towarem. Świadczą o jej właściwym zarządzaniu i dobrze wykonywanych zadaniach przez rzetelnych pracowników. To właśnie dzięki pozytywnym opiniom, kolejni Klienci w znacznym stopniu nabierają zaufania do danej marki czy produktu a w rezultacie do firmy.

Strona internetowa to miejsce, gdzie takie opinie powinny znaleźć się szczególne miejsce. Klient już na etapie zapoznawania się z firmą powinien czuć, że jest w miejscu, które zostało sprawdzone przez innych, jest bardzo dobrze odbierane i polecane!

Tworzenie treści na bieżąco

Nic tak nie buduje pozycji firmy w najpopularniejszej obecnie w Polsce wyszukiwarce Google, tym samym nic tak dobrze nie przekłada się na sprzedaż w świecie realnym jak systematyczne tworzenie unikalnych treści. Teksty o nowych produktach, aktualnych realizacjach czy wykonywanych zleceniach, bardzo skutecznie i szybko indeksują strony w wyszukiwarce. 

Pozycja lidera w Google najlepiej podnosi statystyki odwiedzin strony internetowej firmy i zawsze ma bezpośredni wpływ na sprzedaż i postrzeganie firmy w świecie rzeczywistymi.

Media społecznościowe

Dzisiejszy świat w znacznej części przeniósł się do wirtualnej rzeczywistości. Tam żyjemy, rozmawiamy ze znajomymi, tam też coraz częściej podejmujemy decyzję o zakupach. Dobrze zbudowana strona internetowa firmy, czytelna i przejrzysta, spięta z najważniejszymi portalami społecznościowymi jak Facebook czy Instagram to najlepszy sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w sieci.

Relacje z prac, zdjęcia nowych produktów pokazywane na bieżąco, pozwalają na zdobywanie nowych Klientów pośród tych, którzy polubili już profil firmy na Facebooku czy Instagramie a w przyszłości także ich znajomych.

Klient który widzi, to klient który chce kupić!